my propa diary... (0)(0)

my propa diary... (0)(0)
http://wakenis.blogspot.com

Tuesday 5 July 2011

POtONGrAMbtuuuuuuuuuuuuuuuu.......


selamat pagi..... aduh.... aku nak cerita ape pun x thu dalam ni, tapi cerita ja lah... hari ahd hari 2, 3 julai kot... aku potong rambut... aduh mula2 cm nk x nk jgk... lpas 2 aku fkr balik n lastly aku wt keputsan untuk potong.... ada aku mskkn mase rmbut aku pnjg... ahahhah.. aku p ptg dekat kedai deret swee leong 2 la... kedai kawan aku.. kre aku ni regular customer la... hahahah... last2 aku ptg pendk jugau... lawak tul...

bila aku pergi kerja, semua org tnye aku npe n npe????? aku ptg rmbut,,, aku cme senyum ja... hahahah smpai sekang org duk tnye lagi... aku rase aku ptg ni untuk melupakan ape yg terjdi semasa aku taruh rmbut panjg, terutamanye kehilangan laptop aku... aku sgt sedih sekali,, aku cbe la hilangknanye dgn buat perubahan pada dri aku.... mgkn leh lupa... knknknknkn....

No comments:

Post a Comment

<a href="http://www.clock4blog.eu">calendar widget for blog</a>