my propa diary... (0)(0)

my propa diary... (0)(0)
http://wakenis.blogspot.com

Saturday 7 May 2011

tak paham dengan orang yang jelous kat aku 2????
aku pun x paham dengan hidup aku sendiri... bila aku buat baik.... org ckp aku ni wt peragai..... tp may b diorg jelous kt aku kot.. ( rasa hati aku la bercakap) tapi ble aku wt jahat lg r jd bukan2 lgsg org x suka aku.... sekarang ni aku kne wt x thu ja.. ataupun 50% baik n 50% jahat..... mungkin aku perlu buat begini.... untuk menyenangkan hidup aku yg huru hara ini.... (nasib badan la WANIS WAKENIS) tah la... aku pn x thu nk cakap camne dgn hidup aku.. ada yg baik n ada yang buruk.... lumrah kehidupan...... sebb ada 1 kisah la aku nk kgsi ni.....  ni la muka aku bile aku ada masalh...... hahahah.. bapak x comei.... hahahah.... tp aku wt2 je cm x da mslh.... aku ni susah sikit nak gaduh dgn org tp ada jgk nk cri pasal dgn aku ni... pelik betul... aku ni x lawa pn.. comel ada la.. ahhahaha.... mgkin jelous sbb 2 kot..... ape2 pn kita enjoy la... tah la wei..... aku rasa x da ape2 masalh.. tp rupanya ada.... pelik aku..... aku x kco org wei.....

No comments:

Post a Comment

<a href="http://www.clock4blog.eu">calendar widget for blog</a>