my propa diary... (0)(0)

my propa diary... (0)(0)
http://wakenis.blogspot.com

Monday 1 August 2011

ramadhan sudah dATang..... (@-@)...

hai2...... muahhhh... saLAM RAMADHAN.... selamat berpuasa... hari ni hari ke dua la aku berpuasa... alhamduliliah.. dh selesai sehari berpuasa.. boleh jugak aku bertahan... first ramadhan aku makan sahur @ BAHASA KEDAH kata 'sox'.... mmmm.... pg tu aku mkn masak kicap ayam ja.. mamawat.. aku mkn cm mkn tengah ari... santap maut gle la... hahhaah... kol 9.30 aku balik kl.. sampai kt2 kol 3 ptg jgk... PENAT SIOT... mmm..... lpas 2 hang out dgn ita n dot g beli barg nk masak kt TESKO... aduh... nasib la ada duit sikit,, klu x x mkn la aku semlm... hahaha.. ari ni ari ke dua berpuasa... aku penat sikit la.. tp aku layan je... biase r... aku nk diet ni.. nk kurus kn bdn aku yg dh gemuk ni.. huiiiii.... pening tau duk fkr pasal ni.... hahahah..... satu lg.. tiket bas pon lom beli lg ni.. bila aku nk p beli ni???? harap esk aku dan p kot... sush jgk duk sushkn org.. aku kne wt sendiri ni...... 

1 comment:

<a href="http://www.clock4blog.eu">calendar widget for blog</a>