my propa diary... (0)(0)

my propa diary... (0)(0)
http://wakenis.blogspot.com

Wednesday 29 January 2014

A hOLIDAY... :)

Assalamualaikum semua,

Wah sudah lama rsenye x update Blog.. Now dah tahun baru kot, tp dh dekat nk masuk bulan Feb la.. hehe.. boleh lg la wish happy new year.. hehehe.. happy new year 2014. Wah harapan tahun ni last kot jaman bujang. thn depan dh ada laki kot.. hahahahaha... (poyonye) Ins sha Allah... Harap2 dipermudahkan segalanye... :) Wish me luck... :).

Berbalik pada tajuk aku, sebenarnye aku nk cerita aku pergi bercuti. Alah bercuti di Malaysia jgk la.. Nak g luar negara tah bila pon  xthu, nak naik kapal terbang pon x pernah.. (kolot) ahhahaha... hahah... tp ape2 pon kne pergi bercti di malaysia dlu, byk tempat menarik di malaysia ni belum ku kunjungi.. haaa.... melaka, johor, kelantan, terengganu, sabah dan sarawak. wah byk lg belum ni... nanti kena ambl mase pergi bercuti... cewah... haa.. baru2 ni aku pergi cameron highland. wah syok gila lah.. rse cm x nk balik pon ada. msti la syok sebb sejuk.. (cewi x pernah p luar negara) ahaha.. haaa... p dgn family la kn. best jgk, ni la first time aku pergi bercti jauh2 dgn 1 family, kali ni lengkap.. cukup 6 org. kami p dgn 1 family lg, family pak dak aku yg duk perak tu... wah best, mmg hilang semua tension yg ada kt otak ni... hahaha.. klu boleh nak tgl sana terus.. esh2.. mls nk cerita dh.. nk tnjuk gambar je la... hahaha.. jgn x tgk... :)


hahah.. mama pon same besar dgn ank2... aiii :)

with my little bro (seb dia sorg je laki) ahha

abah <3 mama






mee..... :)








big family





















No comments:

Post a Comment

<a href="http://www.clock4blog.eu">calendar widget for blog</a>