my propa diary... (0)(0)

my propa diary... (0)(0)
http://wakenis.blogspot.com

Friday 15 July 2011

SUKA duka SEmasa BEkerja DI tESCO sg petani.......

hari ini merupakan hari last aku bekrja dia tesco....... alhamdullilah... masuk kerja CARA bek... berhenti pun cara bek.... x da ape2 masalh.... tak bermsam muka atau gelisah gulana.... hahahh... aku rase best la kerja di stu wlupn cm2 benda aku lalui... tp aku leh jalaninye... terpaksa tu... ape2 pn aku rase lega bila dh henti kerja.... cm2 pengalaman jgk aku tempuhi kerja di sini... aku nak cerita la serba sikit.... huhuhuh... mula2 aku kerja. aku takt wei.... yer r... DUK DGN DUIT YG BYK.... di kawal oleh PAK GUARD... cm x yakin.... haha.. nak layan customer g.... 
 aku dapt cm2 jenis customer... org la.. bukan haiwan...  melayu, cina, india, bangla n cm2 bangsa la...... mat salleh pun ada... jgn wt men!!!  hahahha.... tapi cina la custumer yg paling cerewet... jenuh aku nk kepueh.... hahhaah... hahaha...  tapi 2 semua satu cabaran 2..... selain 2 cm2 benda jgk aku scan... sayur, brg2 la... kadang2 x larat aku nk angkt.... hahah... tp aku wt2 ja larat.... aduh.... ari ni merupakan hari last aku.. aku wt cm biasa la... x sgka ada jgk org suka kt aku.... tp aku cm best la... hahhaha...





td mse aku bukak cuanter,,,, ada mamat teknition... ensem jgk la.... hahhah... dia dtg mai tlg aku packing barg... semua org tegur... apa pasal????? hahha.. tp aku tgk dia cm sweet sgt... mgkin dia kebetulan kot mai tolong aku,,,,,,,huhuhuhuh nak cerita jgk dlm ni ek..... ni aku mskkn gmbr aku mse kerja dia tesco... KENANGAN NI!!!!!!!!!!!! 

No comments:

Post a Comment

<a href="http://www.clock4blog.eu">calendar widget for blog</a>