my propa diary... (0)(0)

my propa diary... (0)(0)
http://wakenis.blogspot.com

Monday 3 December 2012

cuti SEMESTER SUDAH BERMULA KEMBALI....

HAI SEMUA.... tu dia, diam x diam cuti dh bermula kembali, tp sat je.. sebb nanti aku dh start praktikal, aduh x dan nk rehat2 kn.. lesen kereta pon belajar x hbs g... cmne???? esh2,,, jgn ditangguh semua tu, cepat belajar cepat leh bawak keta.... hahaha... mm... sebenarnye aku nk gthu semua yg kau dh tamat dh belajar, lps ni aku just tumpu pada kerja je.. lega sgt2.. tp lom tgk result g.... esh2 cmne la result aku tu ye,,, takut gile.... ape2 pon tawakal je la.. dh wt wat dh.... mmm.... sabar.... yeh ape yg aku best bila dh hbs belajar nk tau x???? haa meh aku senarai kt sini, aduh nk senarai pon  xthu dh cmne, sebb byk sgt kot.... ahhahahaah aduh cmne aku nk mulakan ye???? hahahahaha 


  1. meSTI LA aku gembira, tu la perasaaan aku bila dh hbs semuanye....
  2. risau sebb result aku, nk mulakan praktikal di kilang mak aiii takut aku. nk kenal org kt sane sush jgk takut sgt...
  3. best sebb aku x jmpe lagi org2 yg mempergunakan aku untuk kesenangan dri depa sendiri....
  4. x tertekan sebb duk dgn family
  5. dapat jmpe boyfriend selalu... hhaha... ni yg first sebenarnye,,, ahhahaha
  6. dapat duk dgn kucing2 aku ni
  7. dapat duk dgn adik2, mama n abah....
  8. dan byk lagi aku  xlarat nk taip dh la.... hahaha....


    bagi aku semua tu kenangan aku semasa di kuala lumpur... dgn kawannye, suasana nye..... aku bukan nye cerewet tp org yg wt aku jd cmtu.... aku berharapa ku tidak jmpe lagi org2 yg jenis mcm tu.. jelous dgn org, x puas ati dgn org, x leh org lebih dri dia... semua ada.. berbagai2 peragai yg aku jmpe... terasa hati pd bnda yg kecil.... aku harap lps ni aku boleh jd lebih matang sebb aku dh dpt mcm2 teladan semasa aku di kuala lumpur.... hahaha... ada yg best n ada yg x bestnye,,,, sabar je la ye.... hahahha.... 




comel x?? ahhaha si gemuk!!



bangga dh hbs.. tp result lom tahu..... :'(




yeh..... muahhh....



haa.... sesudah semua akhirnye boyfriend aku ambl aku kt kl... perh bst kot.... hahaha.. so sweet!! hahaha... jom kita tgk gmbr2,,, kucing msti la ada ye.... hahahah


No comments:

Post a Comment

<a href="http://www.clock4blog.eu">calendar widget for blog</a>