my propa diary... (0)(0)

my propa diary... (0)(0)
http://wakenis.blogspot.com

Thursday 30 August 2012

raya lagi la ni......... ewah....

assalamualaikum semua!!!!! selamat hari raya ye... bukan dh terlambat pon nak ucapkn.. raya sebulan kot... aku dh hbs cti dh pon, dh balik kl dh.. hua2 sedihnye dpt beraya sat je ni............... tp  xpe la, kne balik kl ni xpe, tgl bpe bulan jelg ni nk belajar lps ni blah la dri kl... hidup dgn keluarga lak di kedah!!! x sabar nye................ ha.. ni aku post kn gambr raya aritu.. sory  la x lawa mana... sebab x pakai nikon ke canon ke... aku pakai samsung W je.......... ahhahaha.... x pe la.. nanti dh kerja aku update la sikit kot2 leh pakai iphone ke............ ewah berlagak ckp cm leh pakai je... hahahaha... tgk la gambr ye............ selamat hari raya!!!!!
aku le ni.... hitam la sikit... comel x bju raya?? ahah

ni adik beradik aku... sorg je jantan..........

ahha.. dgn mama aku la... 

ni ank2 n mak bapak...........
rupet la... comelnye...

hitamnye ek..... tgu2...

kurus sikit tu.........

cm gadis melayu.......

rupettttttttttt

dengan yb kot  niiiiiiii

No comments:

Post a Comment

<a href="http://www.clock4blog.eu">calendar widget for blog</a>