my propa diary... (0)(0)

my propa diary... (0)(0)
http://wakenis.blogspot.com

Thursday 30 May 2013

Celebrate birTHDAY pARTY yang ke 25 THN


Salam semua.... esh rsenye dh lme aku x melawat blog aku, sejak2 aku menjalani latihan industri kt kulim... 4 bulan je.. tp cm lme siot.... ahahha... lame sungguh x coret rase hati ini.. haa.. skg dh mula la nk menulis, sebb x da kerja dh.. duk kt umh je kerja skg, harap2 rajin. lps ni boleh jd bloger tegar x?? hahahaha... hai.. aku  xnk cte ni la. sebenarnye aku nk cte sambutan bufday aku alah dh lps 22 may haritu... tp x pe la leh cte g kn... (nk jgk cte ye) gedikkk!! ahhaha....




Diam x diam aku dh 25thn dah pada 2013 ni... seh2 cepat sungguh la.. nak wt cmne.. tp cita2 lom capai g, study dh hbs dh tggu knvo je la. kerja je duk tercari2 lg.. sush sungguh nk cri kerja ni,,, aku pon bukan la org yg terkenal sgt, lgpon family aku bukan la ada jawatan tgi2.. sush org nk knl... begini la nasib... bila la hadiah hari jadi aku yg sebenarnye nk dpt ye?? nk tahu ape? klu dpt kerja tu la hadiah yg pling bermakna dlm hidup aku.... :P (sabar ye cik wanis)tapi aku msh gembira sebb aku ada family yg cyg aku... haa... x thu nk ckp ape la... jom tgk2 gambar celebrate bufday aku haritu... hhuhuh...





Nah hadiah kau... 
-
-
-
-
-


No comments:

Post a Comment

<a href="http://www.clock4blog.eu">calendar widget for blog</a>