my propa diary... (0)(0)

my propa diary... (0)(0)
http://wakenis.blogspot.com

Wednesday 9 May 2012

MAcam2 berlaku la............. duGAAN...



HAi............ selamat petang semua... dah magrib la... bosan sangt ni duk sorg2. x tau nk wtpe... hahahha.... sebelum nak mulakan cte panas di sini.. aku nk la gthu dlu, aku ada lg 2 PAPER untk exam ... tgu mase nk blik kampong je.... hahaha... jap2 nak tukar text color la... bru comel sikit... sebelum nak cte panas ni.... hahahhaha... tu dia terang dah... mgu lps aku blik kampong... hahaha best kot, tapi aku demam lak dah.... tu dia ni gara2 p cuci gigi la ni... aihhhh... tension gak aku.. sakit tekak x lega2 sampai hari ni... ahhaha... tak pe la aku suka dh.. tp sakit jgk tekak ni... hahaha... sekarang aku nk buka cte bru la.... tp mls lak nk taip.. jd aku abaikan je la... nak tgk  x gmbr aku lps p cuci gigi........... jap tau aku upload... hahahahahha



comelnyeeeeeeeeeeeeee.... hahaha 

No comments:

Post a Comment

<a href="http://www.clock4blog.eu">calendar widget for blog</a>